En bättre söndagsbrunch

Min fina pappa fyller år imorgon men då han flyr till Torrevieja samma dag firade vi honom igår med brunch. Det som dukades fram var skinka, parma, brie, jordgubbar, hallon, ost- och mandelbröd, "vanligt" bröd, korv, bacon, räkor, skagenröra, omelett, kaffe och säkert något annat jag missat nu.. Han och hans sambo Anette vet sannerligen hur man lyxar till det! I present av mig fick pappa en vin-korg med två flaskor rött, några bitar 70%ig choklad, en receptbok med tapas och en limpa nybakat valnötsbröd. Väldigt LCHF-vänligt, vilken slump.....
 
Då pappa är en flitig läsare av bloggen tar jag tillfället i akt och säger TACK igen för en alltid lika trevlig stund på Nyckelbergsgatan och GRATTIS (i förskott) igen. Hoppas ni får det underbart i Torre & njut av min frånvaro och lugnet ;)
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0