Lördag

Det har blivit lite av en lördagsrutin att gå på dubbelpass på gymmet och sedan gå ner på stan och äta lunch på Café Viskan. Idag tog jag laxspett med blomkålsmos; alltså det är så gott, önskar verkligen att ni alla fick smaka! Efter lite shopping tog vi en kaffepaus, det slår aldrig fel.. Trots redan 90 minuter avverkad träning idag var jag sugen på en powerwalk på kvällskvisten så jag gav mig ut på en runda som blev 6,5 km. När jag kom hem lagade jag kanske världens godaste middag, men det får bli ett eget inlägg en annan dag :) 
 
Ni glömmer väl inte att rapportera era kilometer till vandringen från Sveriges nordligaste punkt till Sveriges sydligaste punkt? Vi har inte så långt kvar till nästa delmål Örebro nu, kämpa kämpa!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Rapporterar in 19,6km :)

Svar: Oj, bra jobbat! :) Tack!
NEJtillkolhydrater

2013-03-17 @ 00:14:02
Postat av: Anna

6,70 km promenad :)

Svar: Det är registrerat! Tack! :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-17 @ 13:22:20
Postat av: Frida

Nästa gång ska jag också välja laxspett med blomkålsmos, går knappt att beskriva hur gott det var ;) 3 bra LCHF-tallrikar där nu, kommer blir beslutsångest varje gång..

Svar: Vi får helt enkelt gå dit snart igen så att du får käka en hel portion ;) Eller hur, nu får de hejda sig tycker jag, snart blir det för svårt att välja! I-landsproblem tror jag det kallas.....
NEJtillkolhydrater

2013-03-18 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0