Sista dagen..

Imorgon börjar våra #30rätt-dagar så idag har jag passat på att äta massa gott. Nästan lite för mycket. Kanske är bra för nu känns det helt rätt att köra igång med detta. Söndagsmiddagen hos pappa och Anette bestod av kotletter med sås och gratäng med blomkål, broccoli, svamp och lite annat gott. Små snittar på ost- och mandelbrödet med skagenröra serverades också. Till efterrätt blev det jordgubbar och choklad. Nu på kvällen har jag hällt i mig cola light - att vara utan det blir nog det allra svåraste med dessa 30 dagar men förmodligen också det mest välbehövliga. 
 
Imorgon kör vi!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag är peppad! Hade en skithelg matmässigt (godis mm på lördagen!) men sedan igår "tjuvstartade" jag och körde en vanlig lchf dag. Försökte att inte ta enorma portioner av allt bara. Kändes riktigt bra!
Idag rivstartade jag måndagen med spinningpass kl 7. Känns awesome :D Ska försöka hålla detta nu :)

Svar: Härligt! Ställer man bara in dig på att det SKA gå så kommer det gå, tror mycket handlar om inställning. Misslyckande är inte ett alternativ ;) Är faktiskt kul att utmana sig själv lite då och då!
NEJtillkolhydrater

2013-03-11 @ 08:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0