Styr&ställ

Jag har tänkt köpa en ny cykel i ett helt år men det har inte blivit av. Nu har jag skjutit upp den tanken och så klickade jag hem ett styr&ställ-kort istället. För 125 kr per säsong får man hyra cyklar som står runt om i stan. Det är gratis med en halvtimme och sedan betalar man när man har den längre än så. Perfekt. Man kan använda sig av ett västtrafikkort om man vill men eftersom jag har ca 10 stycken sådana och lätt skulle blanda ihop vilket som gäller så valde jag att beställa hem ett styr&ställ-kort istället. Nackdelen är ju att jag måste vänta ett par dagar men det kan jag stå ut med. Läs mer här om du bor i götet & vill cykla.

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag bidrar med 16 km till vandringen! :) har varit sjuk i 2 veckor men nu är jag äntligen frisk och kan köra igång igen :) Jag gillar verkligen er blogg, hur bra dom helst!! :D

Svar: Hej Rebecca! Härligt att du är frisk igen. Tack så mycket - både för dina kilometer och för dina fina ord :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-21 @ 21:27:01
Postat av: Paula

Bidrar med 8 kilometer som promenerades alldeles nyss!

Svar: Hääärligt, tack så mycket! :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-21 @ 21:38:31
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0