Sunny Sunday

Idag har varit en härlig dag - jag har insett att söndagar är ju helt fantastiskta när man inte är bakis. Jag vaknade med rejäl träningsvärk idag så när jag och Frida åkte till gymmet vid tolv-tiden var det mot min kropps vilja, typ. Men jag körde 35 min på crosstrainern, gjorde dagens 50 squats, 40 rygglyft, 10 burpees och en omgång Adrian James 6 pack abs. På kvällen nu begav jag mig ut på en kvälls-power-walk och fick ihop en hel mil. Känns skönt i kroppen - men det ska också bli otroligt skönt att krypa ner i sängen nu... Godnatt!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hej tjejer!
27 km blev det den här veckan.
Ha det gott! / Silvia

Svar: Hej Silvia! Härligt, dina kilometer är registrerade :) Kram!
NEJtillkolhydrater

2013-03-24 @ 22:18:11
Postat av: Rebecca

Jag cyklade 2 mil i lördags och simmade 1,5 km igår :)

Svar: Duktigt! :) Tack!
NEJtillkolhydrater

2013-03-25 @ 07:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0