Tjenare kungen

Jag blev så himla glad sist jag handlade på Coop Konsum på Friggagatan här i Göteborg. De har nämligen börjat sälja Kung Markattas ekologiska varor. Förr i tiden var det ju framförallt kokosoljan som jag var storkonsument till men nu när jag bara använder smak- & luktfri kokosolja köper jag nog mest mandelsmöret. Jag såg nu att de dessutom har mandelmjöl och kokosmjöl i sortimentet. Perfekt om man vill baka utan socker & mjöl!

Nu när jag skriver det här inser jag ju att jag inte direkt kan storhandla förrän efter våra #30dagar men en stor tumme upp till Coop Konsum i alla fall!

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Linda

13 km promenad har jag att rapportera :)

Svar: Hej Linda! Härligt, tack så mycket! Nu har vi nästan bara 21 mil kvar till målet :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-26 @ 09:45:34
Postat av: Paula

Fasiken vad bra, jag gillar verkligen Kung Markattas produkter. Åt hasselnötssmöret till min paleoyoghurt imorse, så gott!

2013-03-26 @ 10:13:26
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0