Veckans träning

En del av våra #30rätt-dagar är att träna en timma varje dag. Det känns riktigt bra faktiskt - det gäller bara att variera träningen så att man inte tröttnar. Så här har min träning i veckan sett ut/kommer se ut:
 
Måndag: 45 minuter på crosstrainern, avslutade med magövningar
Tisdag: Morgonpromenad, löpträning + rodd
Onsdag: Uppvärmning löpning 10 min, rodd 10 min, 15 min styrka överkropp, 15 min crosstrainer och en omgång Adrian James 6 pack abs
Torsdag: Crosstrainer 25 min, Sexy leg workout, Adrian James Boot Camp (TACK Jonna för tipset, sjukt bra app!) & Adrian James 6 pack abs
Fredag: Crosstrainer 45 minuter, Adrian James 6 pack abs
Lördag: Nu ska jag iväg på ett dubbelpass på gymmet: 45 minuter Indoor Walking och 45 minuter cirkelgym
Söndag: Förmodligen löpträning och blandad styrka
 
Det är inte svårt att ta sig till gymmet varje dag när man tycker att det är rätt skoj ändå. När jag kör crosstrainer brukar jag kika på program i mobilen. Härom dagen blev det ett avsnitt av Mr Selfridge på Svt-play. En annan dag lyssnade jag på P3 dokumentär om Svensken i Boliva. Tiden flyger iväg, I promise.
 
Har ni någon favoritträningsform? Tipsa gärna!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0