Flankstek for the win

Igår hade jag och min Moelimoa en perfekt kväll. Det började med grill och slutade med besvikelse över Sveriges 14:e plats i Eurovision... Grillen blev i alla fall otroligt lyckad: flankstek, sparris, champinjoner & ananas och så sallad och vitlökssås. Till efterrätt blev det chokladdoppade jordgubbar, och ett par ananasskivor, ibland får man synda lite...
 
/ Sofia 
Instagram är ju en källa till kunskap alltså! När jag la upp köttbilden fick jag ett par kommentarer om att vi skurit det åt fel håll. Oh my, I promise, ska aldrig upprepa detta ;)

Kommentarer
Postat av: :)

Ser inte nådigt gott ut!!

Svar: Det var minst lika gott som det ser ut.. :)
NEJtillkolhydrater

2013-05-20 @ 16:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0