Fyra av sju

Nu har jag avverkat pass nr 4 på veckans utmaning - en joggingtur. Det var sjukt jäkla jobbigt men är så himla skönt nu efteråt. Och om man hade den här omgivningen jämt? (Jag vet, mycket tjat om omständigheter för tillfället men det spelar faktiskt roll innan man kommit in i springandet och fått rutin. Ni får stå ut med att jag gnäller lite..)

Och då min runkeeper inte vill samarbeta får jag använda mig av andra sätt att mäta min runda. Blev print screens för tiden och så mätte jag sedan på iForms hemsida. Ungefär 7 km på nästan 50 min är inte tipp topp men jag är ändå nöjd. Det här är en väldigt backig runda och min kondition är inte direkt på topp. Ska springa samma igen på söndag och hoppas på förbättring redan då. Vi får väl se hur det blir men som någon sa; hoppet är det sista som överger människan. Trevlig helg kära läsare!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0