Hotellfrukost for president!

Något man unnar sig alldeles för sällan är en hotellfrukost i sin egen stad. En vanlig vardag eller på helgen - bara för att det är så himla gott. Det är ju väldigt sällan man dukar upp en liknande frukost hemma liksom... Imorse var vi på Grand Hotell här i Borås och åt deras frukost (135 kr/person) och det var fantastiskt gott. Dock inte så mejerifritt och kanske ett par kolhydrater för mycket men man lever bara en gång ;) Här i Borås har jag även ätit Scandic Plazas frukost som även den får toppbetyg (95 kr/person om jag inte minns fel). 
 
Dagens tips blir helt enkelt att unna sig en hotellfrukost emellanåt - because you're worth it!
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Frida

Godare än det mesta! Skulle kunna äta så varje dag :)

Svar: Haha, utan problem! Blir lite dyrt i längden bara........ ;)
NEJtillkolhydrater

2013-05-09 @ 21:45:19
Postat av: Anders

Hotellfrukost är ju så gott, och väldigt LCHF. Jag orkar sällan stå och steka bacon på morgonen hemma. :-) Någon som har tips på bra och prisvärd hotellfrukost i Göteborg?

Svar: Precis, det är lite mer bekvämt att få det uppdukat så kan man välja och vraka :) Jag har dessvärre ingen koll alls på utbudet i Göteborg.. Om Scandic har samma som i Borås kan jag verkligen rekommendera den i alla fall :)
NEJtillkolhydrater

2013-05-10 @ 08:57:06
URL: http://www.thassosgrekland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0