Midnattsloppet 2013

Jag anmälde mig just till Midnattsloppet. Det äger rum den 24 augusti här i Göteborg och är 10 km långt. Som man hör på namnet så springer man just på natten, eller, på kvällen snarare. De snabbaste startar kl 21.30. Det var min kompis Hanna som började prata om det på gymmet nu ikväll och sen gick vi hem och anmälde oss. Nu har vi tre månader på oss att slipa formen...

Kan man inte ta sig till Göteborg den 24:e så kan man även springa i Stockholm den 17 augusti, i Malmö den 7 september eller i Helsingfors den 31 augusti. 

Sofia, du som är nybliven leende löpare. Häng på?! 

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Den leende (?) löparen

Jag känner mig extremt skeptiskt... ;) Grymt av dig att anmäla dig, du kommer klara det galant min kära! Jag får nog överlägga lite med mig själv innan det blir tal om nån anmälan för mig..... <3

2013-05-22 @ 22:35:32
Postat av: Rebecca

GRYMT!
Jag fick ett infall och anmälde mig till Stockholm halvmarathon den 14 september... Nu är det bara att köööra!

Svar: Yeey! Halvmara är ju grymt! Ja, no return nu ;) Kör hårt!
NEJtillkolhydrater

2013-05-23 @ 06:20:37
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se
Postat av: hanna

jag ska också springa! :)

Svar: KUL! :) Lycka till!
NEJtillkolhydrater

2013-05-23 @ 08:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0