Gott & blandat

Igår var jag ute på långpromenad med Louise, vi valde att trotsa Borås gråa och regniga väder. Det var riktigt skönt faktiskt & jag bestämde mig för att det fick räcka för dagen. Det var första gången på väldigt länge jag inte var på gymmet. Igår fick jag även reda på en tung nyhet om en närstående så jag kände mig helt matt i kroppen och tom i huvudet så en kväll på soffan passade bra. Glöm inte att ta vara på alla ni älskar och inse att det som man räknar som problem är oftast inte så farligt, det kunde varit så mycket värre. Det blev ceasarsallad till kvällsmat, hur gott som helst! Sov ganska dåligt i natt så jag är rätt trött idag, men i eftermiddag blir det träning med PT-Julia så det gäller att tagga till under dagen.. Läste förresten om Linnemarschen i tidningen imorse, ser verkligen fram emot lördag!

Kram till alla fina bloggläsare,

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0