Live från löpbandet igen!

Pust! Jag kör på med Julias träningschema och idag stod "distans 30 min (3)" på tapeten. Det innebär 3 minuter löpning på 9,5 km/h varvat med 2 minuter rask promenad på ca 6,5 km/h. Och så kör man på så i 30 minuter. Jag känner att min kondis går åt rätt håll för jag flåsar bara lagom mycket nu istället för överdrivet mycket ;) Men idag är jag lite "mycket vill ha mer" så i skrivande stund rullar bandet under mina fötter; när 30 min hade gått fortsatte jag med rask promenad och tiden visar nu 50 min, avstånd 6,3 km och speed 6,5. Fortsätter nog tills jag kört en timma.

Jag bloggar ju från mobilen nu, och just det här med mobilen när man springer på löpbandet kan ju vara lite lurigt. Så igår när jag hade kalas fick jag en riktigt bra och användbar present av Frida & Leo; ett sånt här band till armen med en ficka för mobilen. Idag upptäckte jag att man kan trycka på skärmen genom plasten på fickan så man kan fortfarande byta låt på spotify eller läsa sms exempelvis, perfekt! Givetvis är den i rosa :)

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att den var bra, då ska jag köpa en till mig också! Och snygg är den ju ;)

2012-04-16 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0