Oh-My-God

Jag sitter i soffan helt totalt slut efter ett pass med PT-Julia. Jag har nog aldrig svettats så mycket som den här timman, det verkligen droppade från mig. Men vet ni, även om jag kände spykänsla ett par gånger och trodde att jag skulle svimma så är det inte svårt att köra vidare när man vet vad man kämpar för. Det gäller faktiskt helt enkelt bara att bestämma sig!

Jag har precis druckit en proteinshake, smak av jordgubb, faktiskt helt okej smak. Kändes väldigt "manligt", ni vet det är ju oftast muskelknuttar på gymmet som går runt och dricker ur sånna där flaskor ;) Men nu jäklar ska jag maxa min träning med alla hjälpmedel som finns!

Nu blir det en dusch och sen kommer jag nog slockna rätt snabbt..

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

BRA JOBBAT! <3

2012-04-11 @ 09:36:19
Postat av: Jonna

Duktiga du!! :) Jag vill också ha en PT-Julia i närheten haha

2012-04-11 @ 10:14:23
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0