Träningsupplägg från PT-Julia

Hej!
Imorgon är det dags för mig att träna med PT-Julia igen, så idag smsade hon över en konditionsövning jag kan köra på egen hand idag på gymmet då jag ska träna själv. Hon har lagt upp ett konditionsprogram till mig som går ut på att jag ska kunna jogga 1 mil efter 12 veckor (missions impossible?! Hehe, hon vet nog inte vad hon gett sig in på..). Första veckan ska man i alla fall köra två pass och det första, som jag ska köra idag, går till så här: gå 3 min på löpband i bra tempo & jogga sedan 2 min med lätt ansträngning, man ska svettas! Varva det så här i 30 minuter.

Jag laddar upp inför detta med kvällsmat hos mamma med la familia!

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0