Hurtig söndag

Vår söndag igår var som ni kanske förstått genom föregående inlägg både hurtig och riktigt trevlig! Efter en promme, som tillslut blev hela 7,5km, tog vi oss varsin babybel och varsin proteinshake. Jag måste säga att proteinet faktiskt är gott! Första gången tyckte jag att det var väldigt sött men den här gången var det bättre. Jag blandade med lite mera vatten så kan ha varit det som gjorde susen..

På gymmet blev det först uppvärmning med crosstrainer / rodd, sedan konditionspass på löpbandet för Sofia (enligt PT-Julias instruktioner) och BodyPump-pass för mig. Det kändes riktigt, riktigt bra faktiskt och jag måste säga att det är fantastiskt att inte vara bakis en söndag! Man hinner med en massa som man varken skulle hunnit eller orkat om man legat i soffan/sängen halva dagen.

Avslutningsvis, en liten teaser: om ni kikar in här om några timmar får ni veta vad vi ska göra nästa helg! Spännande va?! ;)

// Jonna


Hemköp vet vad de snackar om ;)

ONE WHEY - Jordgubb & vit choklad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0