Born to run

Vet ni? Jag kom precis tillbaka från att ha sprungit en sväng. Eller okej då, joggat, men sprungit låter bättre så jag kör på det. Det var andra gången på två dagar. Ville bara säga det. Samma runda som sist så brydde mig inte om att köra runkeeper, men det kändes helt okej. Ska springa i morron igen tror jag, så att jag inte tappar det här nu innan jag kommit igång på riktigt. Skönt väder anyhow och mot slutet nästan lite regn (=mycket syre i luften). Tummen upp!

/ Jonna

Varierande väg ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag sprang idag 4 km och så gick jag 2 km efter det, kände mig riktigt duktig då jag inte brukar orka att jogga 2 km ;)

Svar: Tack för rapporten! Och va duktig du är :) Hur bra som helst! Man kan mer än vad man tror ;)
NEJtillkolhydrater

2012-08-25 @ 20:10:58
Postat av: Angie

1,2 mil promenad rapporteras från mig..

Svar: Tack för det! Duktig du är :)
NEJtillkolhydrater

2012-08-26 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0