Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min

Min lördag kan sammanfattas som riktigt jäkla skön. Var uppe vid nio och gick milen, kom hem och gjorde mina 100 situps - gött att ha det ur världen! Sedan yrade jag och Frida runt på stan och shoppade lite. Vid två-tiden kom min fina pappa, hans goa Anette och Frida hit för att äta ceasarsallad-lunch och för att "catch up". Nu har jag svirat om för kvällen, om någon timma kommer ett gäng partypinglor hit för att förfesta och sedan gör vi Borås osäkert. Tänkte bjuda tjejerna på denna fantastiska drink, kan inte bli annat än en magisk kväll.
 
/ Sofia
 
Till vår kära läsare Moa som ständigt efterfrågar annat i bloggen än mat, LCHF och träning: kvällens outfit blir en klänning jag köpte nere i Torrevieja. Riktigt fynd, 15 €! Får väl se om den håller genom hela kvällen, annat billigt man köpte där nere gick ju sönder efter första användningen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0