Nedsatt kapacitet 17 aug - 3 sept

Idag åker jag till New York! Känns overkligt, jag har velat åka till denna fantastiska stad i många år och nu blir drömmen sann. Första perioden är jag där i jobb, vi ställer ut våra grymma produkter på New York International Gift Fair och hoppas på att ta Amerikanerna med storm. När jag väl är på plats i landet i väst passar jag sedan på att ta en veckas semester och turista lite i NYC. Frida, min underbara syster, ansluter om en vecka. Kan inte bli annat än sucée detta!
 
Jag är väldigt osäker på hur det kommer vara med internettillgång. Jag tror att det finns på hotellet till en extra avgift eller så ingår det, men det vet jag så fort jag är på plats. Vet heller inte hur mycket tid och möjlighet jag har att uppdatera bloggen. Så, mellan 17 augusti och 3 september får Jonna ensam axla rollen som aktiv bloggerska! Jag har skrivit några inlägg om allt mellan himmel och jord ( men mest om LCHF ;) ) som Jonna kan publicera under min frånvaro, men ni får ha lite överseende med att det kanske inte blir samma tempo här. Men jag hoppas ju givetvis på att kunna uppdatera er live från New York!
 
Bye bye Sweden - hello America!
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Ha en härlig resa!

2012-08-17 @ 10:26:20
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Det har vi självklart förståelse för :) Njut av allt nu så ses vi om en vecka!

Svar: Längtar tills du anländer! <3 / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-17 @ 15:30:51
Postat av: en trogen läsare

Ha det så roligt där borta :) Och vad häftiga saker ni säljer!

Svar: Ja visst gör vi! :) Vi har en webshop där man kan beställa om du är intresserad www.nudstore.com .
NEJtillkolhydrater

2012-08-17 @ 18:55:31
Postat av: Moa

Adjö! kommer sakna dig. och till dig Jonna, varsågod = 6 km! :)

Svar: Tack Moelimoa! Här i NYC har jag promenerad vad som känns som tusen mil idag... ;) kanske lite överdrivet men några kilometer har jag allt fått ihop! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-17 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0