Reach for the stars, and if you don't grab them, at least you're on top of the world

Idag efter jobbet åkte jag till gymmet. Jag gick 15 minuter på löpbandet innan jag började köra den där intervall-konditionsövningen som jag skrivit om här tidigare. Jag joggar 3 minuter på hastighet 10 och går sedan 2 minuter på hastighet 6,5. Så kör man på så önskad tid. Jag körde på med detta i 35 minuter och sedan körde jag en "rusch" i några minuter det sista på hastighet 14,3. Jag var inte nådigt svettig efter detta ska jag tala om! Jag har fötts med förbannelsen att svettas enorma mängder när jag tränar, speciellt kondition. Men men, man är ju i alla fall på helt rätt plats för att svettas... Vad är det de säger; svett är fett som gråter! Efter detta körde jag mina 100-sit ups för dagen och avslutade sedan passet med lite stretch.
 
Imorgonbitti ska jag och Angelica till gymmet och köra styrka innan vi möter upp Jonna för promme! Nu ska vi fasiken samla kilometer!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är så duktiga!

Svar: Tack <3
NEJtillkolhydrater

2012-08-11 @ 14:19:43
Postat av: Anna

Bra jobbat, Soffi!!!!
Du får mina 7,35 km idag från mig. Riktig svettig promenad.
Gött!!!
Kram Anna

Svar: Hej Annis! Bra jobbat du också :) Man vet att man har tagit i när svetten rinner.. Ses på måndag! Kram Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-11 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0