Shop til' you drop

Vår blogg har ju en rätt så stark och tydlig inriktning mot LCHF, hälsa och till viss del träning. Eller den handlar i alla fall om att ta hand om sig själv, investera i sin hälsa och göra hälsosamma val i livet. Jag har en JA-sägarvän, min underbara Moa, som ständigt efterfrågar "lite annat innehåll" till bloggen, som hon så fint uttrycker det. Hon vill ha inredning, shopping osv. Jag har försökt förklara för henne att vi inte riktigt är "nischade" åt det hållet, men hon ger sig inte!
 
Shopping-update från New York efterfrågades; din vilja är min lag! För visst är det väl bra för hälsan att shoppa förresten? Samtidigt som jag blir på underbart bra humör av att handla massa saker får jag alltid lite ångest av att spendera pengar. Så det var med skräckblandad förtjusning jag plockade fram allt jag köpt hittills... Det finns ju en hel del att kika på och välja mellan här i staden som aldrig sover om man säger så...
 
Frasen "jag får väl leva på nudlar när jag kommer hem" dök plötsligt upp i mitt huvud. Men nudlar kan jag ju för sjutton inte äta, vad är det billigaste för oss LCHF:are tro?! TIPS MOTTAGES GÄRNA....
 
/ Sofia
 

Väl rustad för dagar på jobbet, myskvällar i soffan och festliga utekvällar!
Fått i hop en nästan komplett träningsoutfit för höstpromenader; träningbyxor, tränings-BH, skor från Nike, pannband och väst.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ser ut som det finns en del där som jag kan ha nytta av när du tröttnar,Sofia :-) /mammi

Svar: Kan jag tänka mig mammi <3 / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-31 @ 11:50:24
Postat av: Paula

Skulle tippa på att ägg tillhör bland det billigaste, eller typ blomkåls/broccolisoppa kan ju inte heller vara så farligt dyrt? ;)

Svar: Tack för tipsen, får ta en runda i mataffärerna när jag kommer hem och ta reda på detta ;)
NEJtillkolhydrater

2012-08-31 @ 19:35:13
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Moa

TacK för inlägget ;-) mer sånt åt folket!

Svar: Så lite så ;) Allt för dig!
NEJtillkolhydrater

2012-09-01 @ 18:16:17
Postat av: Paula

Haha du får göra det ;) tänk dock på att du SPARAR pengar på att köpa allt i USA istället för här hemma! ;) så brukar jag tänka när jag får ångest när jag handlar utomlands!

Svar: Sant, så får jag nog ta och tänka... Dämpar ångesten lite ;)
NEJtillkolhydrater

2012-09-01 @ 18:57:06
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0