Tack Marie!

Igår bjöd Marie på fika på jobbet. Det var en lime-tårta typ som hon hade bakat själv (!). Som LCHF:are räknar man ju absolut inte med att kunna äta när det bjuds på fika då det oftast (läs: alltid) är fullproppat med socker. Men när man har världens bästa arbetskamrater som jag har så behöver man inte alltid oroa sig! Fina Marie hade varit på Café Orion här i Borås och köpt en LCHF-kaka till mig. Mörk choklad och nötter verkade den vara gjord på, riktigt mumsigt! Till kakan blev det givetvis en kopp kaffe, tycker fortfarande det känns riktigt vuxet att dricka kaffe. Känns som jag samlar vuxenpoäng varje gång jag tar mig en kopp... ;) 
 
På förmiddagen drack jag även en Vitamin Well Stevia Citron/Lime. Uppfriskande!
 
/ Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0