Planera mera!

Jag vet inte riktigt om ni kan se vad det står i schemat? Det blev lite suddigt men jag hinner inte göra om det. Jag dricker oftast bara en magic bullet coffee på morgonen, då blir jag lagom hungrig tills det är dags för lunch. Och så går det fort också! Annars så är detta en ganska simpel veckoplanering, jag älskar enkel mat som går fort att fixa till - därav lax och korv den här veckan. Och med korv så menar jag sådan med minst 90% kötthalt, gärna 95%. Och som ni ser så har jag inga problem med att äta samma sak tre dagar i rad.. Jag kan förresten meddela att jag hittills har hållt mig till planeringen!

Sofia, jag ser väldigt mycket fram emot kyckling-receptet! Jag har kyckling i frysen so it better be good..

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0