Grekiskt är gott!

Egentligen vill jag utbrista JAG HAR SEMESTER, men det har alla andra skött så bra på facebook idag så jag skippar det ;) Det känns i alla fall skönt, nästan overkligt, att jag ska vara ledig i tre hela veckor.
 
Igår var jag och Frida på gymmet igen och körde ett liknande pass som i tisdags fast med lite andra övningar. Sedan gick vi till stan och till Grekiska Tavernan här i Borås. Jag tycker helt klart det är den mest prisvärda resturangen i stan som dessutom serverar sjukt god mat och det är väldigt lätt att få till en bra LCHF-måltid.
 
Vi beställde in (som förrätt) tzatziki, kolgrillad halloumi och fetaost. Till huvudrätt tog vi båda souvlaki på fläsk. Jag bytte ut potatisen mot extra sallad, smidigt och enkelt ska det vara! Sedan satt vi och njöt av den otroligt goda maten och varandras sällskap och smed planer inför framtiden; lägenheten i Torrevieja, resan till New York i augusti, weekend i Håverud i helgen och eventuellt en gemensam investering i en systemkamera.
 
Tusen tack till världens bästa syster för en härlig kväll!
 
/ Sofia
 
1. Jag & Frida på gymmet 2. Ett hjärta till alla som kämpar på med utmaningen!
 
Beställning, förätter och pepsi max!
 
Finaste Frida!

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Åh såå gott =)Härligt med semester :)

Svar: Verkligen härligt & riktigt gott! :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-14 @ 07:34:46
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Vad gott ni ser ut att ha ätit!

Svar: Ja de har verkligen jättebra mat där :) Supergott!
NEJtillkolhydrater

2012-07-14 @ 13:12:31
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Moa

FINA TJEJER.

Svar: Tack <3
NEJtillkolhydrater

2012-07-15 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0