Kaoz

I morgon bitti bär det av mot Spanien och jag ska strax sätta igång att packa. Varför gör jag alltid allt i sista stund? Ja, mycket bra fråga! Nu är det dock höd tid att få det gjort då jag hittills bara lyckats hitta mitt pass, checka in online och skriva ut mitt boardingpass. Har köpt allt som ska med och bakat bröd, nu ska jag bara komma ihåg att packa ner det i morgon ;)

Eftermiddagen har istället för en massa fix innehållit häng med Sara & Angie. Vi käkade på Café Viskan & tog en mycket snabb sväng på stan, sedan begav jag och Sara oss ut hit till Dalsjöfors för en promme och lite kvällsfika med jordgubbar, rysk yoghurt & kokostoppar. Kvalitetshäng så att säga.  

// Jonna


Ceasarsallad på Viskan

Fina Sarisen & gott fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0