Mot Halmstad!

Hej finisar! Jag kan inte stoltsera med att jag satte klockan på fem i morse men en morgon-pw blev det. Hur härligt som helst! Tyvärr fungerar inte riktigt runkeeper som den ska här nere, jag tror det beror på att signalen är för dålig för rundorna blir riktigt långa.. Skulle gissa på att den vi tog i morse är mellan 6 och 7 km.

Efter en god frulle har jag sedan dess suttit i solen med en bok men nu gick solen i moln så vi ska snart bege oss in till Halmstad för en sväng på stan. Har några presentkort att använda och är också riktigt shoppingsugen. Hoppas det finns en massa fint :) För att orka med att gå i affärer har jag precis ätit lite salami & brie som mellanmål.

/ Jonna

<3 Instagram
Väldigt snabb pw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0