Ta skydd!

Man får inte glömma att skydda sig när man solar! Jag smörjer mig med solskyddskräm på kroppen; de första dagarna med 20 och sedan med 10, fast oftast lite högre faktor i ansiktet. Sen använder jag läppglans med spf 25. Jag tycker inte man ska bygga hela semestern kring hur brun man ska bli och hur mycket man ska pressa. Visst det är härligt att få lite färg och jag tycker det är väldigt avkopplande att ligga i solen men samtidigt vet man att det inte är jättebra för huden det där... Det finns så mycket annat man kan göra också; ligga i skuggan och läsa en bra bok, ut på upptäcksfärd i staden, åk och shoppa, ät god mat... You get my point!
 
/ Sofia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller helt och hållet med dig, Soffi.
Bra sagt!!!!!! ;)
Kram Anna

2012-07-20 @ 14:49:14
Postat av: Anna

Hej igen!!
Glömde säga att jag gick en promme på 7,2 km idag att lägga till er resa om ni vill :).
Kram!!

Svar: Hej Annis! Så duktig du är :) Tack så mycket, det är noterat! Nu är det bara 6 mil kvar till Hamburg! / Soffi
NEJtillkolhydrater

2012-07-20 @ 15:38:35
Postat av: Frida

Kloka ord, man ska vara rädd om sin hud!

Svar: Ja det ska man faktiskt vara :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-20 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0