Träningslinne från Gina Tricot

Jag har verkligen gått och skaffat mig ett favorit-träningslinne. Det är köpt på Gina Tricot, kostar 129 kr styck och modellen heter Hanna top. Det är från deras serie Active, och just Active står tryckt på linnet i nacken. Den är urringad på sidorna av kroppen; luftig och skön som sjutton! Jag äger numera tre stycken svarta och ett vitt.
 
Så, HETT tips till er som tränar och vill ha sköna och snygga träningskläder. Jag tycker i för sig det är snyggt som ett "vanligt" linne också, kommer använda dessa flitigt i Spanien, både på morgonrundan och på dagarna vid poolen. Perfekt att dra över bikinin!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan! Igår blev det 14km promenad och idag blev det 22km promenad! Så nu är fötterna bra trötta, men min själ är på "återfött" eller vad man ska säga. :)
Jag är förresten samma person som "Ellie", men slutat använda det smeknamnet. Bara så ni vet :)

Svar: Hej Ellen! Du går på bra du, verklligen inte illa med så långa promenader, det är ju så härligt! Du bidrar med en hel del för att nå målet, tack :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-19 @ 20:37:26
Postat av: Sara

Skrev jag igår hur mycket jag bidrog med? Ialla fall blev det några korta promenader så, så 3,8 km från mig =)

Svar: Nej det tror jag inte du gjorde! Tack - 3,8 km närmare nästa delmål Hamburg :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-20 @ 07:26:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0