Världens skönaste träning?

Jag har kanske inte riktigt förstått det där med att man ska ta det lugnt på semestern. Har hört att man tydligen ska "chilla" och njuta över att inte göra något alls. Jaja, jag har tre veckors ledighet, jag ska nog hinna chilla också...
 
Denna dagen startade med en powerwalk kl halv nio. Jag gick i rask takt i 1,5 timma, vilket blir ca 1 mil. Helt underbart klimat här; solen var uppe redan då och jag var genomsvettig när jag kom tillbaka. Jag körde ett litet pass vid poolen; lite utfall, knäböj, push-ups och pappa kollade på mig som om jag vore galen när jag började göra burpees. Sedan simmade jag kanske 20 minuter i poolen. När jag var klar var kl 11 och all dagens träning var avklarad. Det måste ju verkligen vara den bästa av träning: promme utmed strandpromenaden, styrkeövningar i gräset vid poolen och sedan hoppa i och pumpa några längder? Kan inte komma på något i träningsväg som kan slå det.
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Duktigt! Även om träning här hemma inte är lika roligt så kan jag ändå bidra med 5,3 km mot Torrevieja :)

Svar: Så duktig du är Frados! Tack för ditt bidrag ;)
NEJtillkolhydrater

2012-07-18 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0