Förberedelser..

Hej!
Här nedan kan ni se min nya "tavla". Jag måste ju hålla stenkoll på kolhydraterna den här veckan för att inte komma över 10 gram, så jag gjorde en tabell att fylla i. Den sträcker sig längre än till fredag för jag tänker att om man väl kommer in i vara noggrann så är det kanske inte så jobbigt sen.. ;) Jag är alltså uppe i 2,5 gram hittills och det kommer nog inte vara allt för svårt att hålla sig under 10 per dag.

Nu ska jag ut och springa, hoppas ni har en fin måndag!

// Jonna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jönna, I am impressed!!! Du planerar!! High five ;) <3

2012-06-11 @ 15:06:38
Postat av: trogen läsare

Håller med, sjukt imponerande Jonnie!

2012-06-11 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0