mat & hälsa nr 2/2012

Den här tidningen kom med posten idag till oss på NEJtillkolhydrater. Mat & hälsa är en ny tidning med inriktning mot LCHF och det här är deras andra nummer. När Jonna kommer hem från sin stuga ska vi ta en myskväll och läsa igenom tidningen ordentligt och lägga upp massa tips här. Men om ni är nyfikna redan nu så kostar den bara 49 kr i butik! Jag har kikat igenom den lite snabbt och hittade en hel del intressanta artiklar; myter om LCHF granskas, goda recept med exakt näringsvärde per portion, 10 (!)  recept på LCHF-tårtor, träningstips och massa annat.
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh! Jag stod i affären och övervägde ifall jag skulle köpa den tidningen idag, men gjorde det inte! Men nu när nu rekommenderar den ska jag slå till -Tack! :)

Svar: Tycker absolut att du ska slå till ;) / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-06-28 @ 02:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0