Nike Training

Ja då var det måndag igen.. Ny vecka nya tag! Jag kickstartade min morgon med en joggingrunda på 30 min och sedan ett träningspass från Nike Training-appen. Man kan välja olika typer av pass, olika svårighetsgrader och olika långa pass. Vill man kan man spela musik genom appen men jag körde spotify i bakgrunden och det funkade fint!

Det var mitt första så det var lite svårt att veta vad som menades emellanåt men det finns filmklipp som visar alla övningar så jag får väl plugga på dem innan nästa gång! Jag hade inga hantlar och ingen boll men det funkade ändå och när det krävdes vikt tog jag en vedstock - bor man på landet så gör man ;) Jag måste faktiskt säga att det var ett riktigt bra sätt att träna på när man inte vill/kan gå till gymmet! Hett tips alltså!

För övrigt sjukt att man kan springa med pannband och vantar i juni?! (Iofs bara i början, men ändå)

// Jonna

image description

image description


Kommentarer
Postat av: jennie

God morgon!

Kollade upp i almanackan när jag började köra LCHF på riktigt, dvs när jag hamnade på 5% gränsen. Innan hade jag ju börjat dra ner på carbsen "bara", sakta men säkert, vecka för vecka, men det räknas väl inte som riktig lchf förrän man ligger på 5%-gränsen? :P



Well, det var den 15 Maj. Så inte ens en månad (fast det känns ju lite längre ändå, om man tänker på att jag veckan innan den 15 Maj, ändå låg mellan 5-10 % kolhydrater/dag.) Vet inte om jag känner nån jättestor skillnad mot då, nu - fast tror jag kanske fick nån trötthesdipp nån dag, annars tror jag ändå kroppen vant sig relativt sen veckorna innan, att fungera på fett & protein som "bränsle"!

2012-06-05 @ 07:25:20
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0