Planering...


Veckans utmaning denna vecka är ju som vi skrivit tidigare att samla ihop 10 träningstimmar. Av dessa får 3 timmar vara powerwalks (PW) och resten ska vara ordentlig träning. Jag vet inte om det har framkommit här på bloggen men jag är ett riktigt controlfreak. Jag kan inte minnas om jag alltid har varit det eller om det kom samtidigt som man blev vuxen och började fylla sina dagar så att struktur och planering blev viktigt. Nu för tiden är ofta min kalender fullproppad så jag måste planera i tid och noga för att hinna med allt. Mitt liv är uppbyggt av listor & post-it lappar... Låter kanske tråkigt och det är det faktiskt, måste nog lära mig att slappna av lite mer och ta dagen som den kommer. Nästa veckas utmaning kanske, ingen planering och inga listor...? Gode gud mitt liv skulle falla samman...

Givetvis har jag lagt upp en plan för att se till att klara veckans utmaning och givetvis är den gjord i Excel ;)




// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0