God morgon/eftermiddag

Min plan för dagen var att gå upp kl 6 och ta en promme! Det blev dock inte riktigt så då jag vaknade med sprängande huvudvärk! Samma sak då jag försökte igen en timme senare så jag gav upp och nu känns det iaf lite bättre i huvudet. My point är att ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig men man överlever ändå! Ett missat träningstillfälle förstör inte livet så fortsätt istället att vara positiv och ge aldrig upp så kommer resultatet tillslut!

Nu sitter jag i alla fall och försöker få i mig lite kaffe med grädde för att förhoppningsvis bli människa snart. Hoppas er dag börjat bättre än min!

// Jonna 


Ja, jag är så trött som jag ser ut trots 12 timmars sömn

Kommentarer
Postat av: Emma

Well, du powerwalkade 4 timmar (!) igår, så känns ingen skuld eller ångest. Det är verkligen inte hela världen - ni är båda så oerhört duktiga! Fortsätt kämpa bara, så spelar det här morgonpasset ingen roll. :) Fortsatt lycka till tjejen, du är superduktig!

2012-03-28 @ 20:38:01
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0