Hämnden är ljuv

Då var det redan dags för utmaning nummer två här på blöggen (alltså en första chans att ge igen):

SOFIAS UTMANING TILL JONNA
Som ni alla vet var Jonna inte nådig alls när hon gav mig utmaningen förra veckan, jag skulle avverka 7 mil på 7 dagar. Så nu vill jag ju liksom ge henne något som känns ordentligt och som får henne att svettas! Hon har ju haft en intensiv plugg-period inför tenta men när den nu är avverkad finns nu inga bortförklaringar längre; Jönna, it's time to move that body! Din utmaning denna vecka blir att genomlida 10 timmar av träning. Träning kan vara ett bodypump-pass eller bara egen träning på gymmet eller en power-walk. Minst 7 timmar av de 10 ska avverkas på gymmet. De resterande 3 kan du alltså använda till att promenera, men nåde dig om du inte går i rask takt!


JONNAS UTMANING TILL SOFIA
Ja då var det dags för nästa veckas utmaning! Eftersom Sofia fick en ganska så mastig utmaning förra gången vågar jag, för min egen framtids skull, inte ge henne något liknande igen. Fokus hamnar istället på matlagning den här veckan och jag vill att Sofia ska testa minst 3 LCHF-maträtter som hon aldrig tidigare provat. Självklart ingår det att redovisa och betygsätta dessa här på blöggen så att alla kan dra nytta av hennes kulinariska erfarenheter.



Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar utmaningarna! framförallt bilden.

2012-03-25 @ 21:38:09
Postat av: Frida

Oj, era utmaningar är inte nådiga :P Duktigt av er!

2012-03-25 @ 23:01:18
Postat av: Sofia

Kul utmaningar! :)

2012-03-26 @ 06:21:29
Postat av: Sara

Bra utmaningar, ser fram emot recepten =)

2012-03-26 @ 09:25:59
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0