På gymmet!

Hej alla fina!
Idag är jag lite seg i huvudet, det blev utgång igår och kanske lite mer vin än vad som skulle vara önskvärt.. Har ni märkt att ni blir mer lättpåverkade utan kolhydrater i kroppen? Vi kommer skriva ett inlägg om LCHF och alkohol inom en snar framtid.

Men trots lite lätt huvudvärk har jag alltså tagit mig till gymmet, något som aldrig skulle ha hänt utan veckans utmaning. Jag vet egentligen att man inte bör träna dagen efter men jag fokuserar på kondition och efter nästan en halvtimme här börjar jag faktiskt bli lite piggare! ;) Det blir 75 minuter istället för 90 idag och så kör jag 2 timmar i morgon.

// Jonna

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Amazing! You go girl!!

2012-03-31 @ 19:01:53
URL: http://ejjm.spotlife.se
Postat av: Sara

Drack vin igår, och oja! Man är mycket mer lättpåverkad. Dessutom dricker man ju mer sällan som förälder till tre månader gamla Molly =)

2012-04-01 @ 08:08:18
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0