Beslut!

Okej, såhär är det; jag har bestämt mig för att inte springa på lördag. Då jag anmälde mig för längesen var det framförallt för att peppa mig själv till att träna under min utlandstermin, något som verkligen inte fungerade. Nu är jag inte alls sugen på att få svart på vitt hur mycket sämre kondition jag har i dagsläget jämfört med för två år sedan. Det optimala är förresten också att vila flera dagar innan ett långlopp, jag tränar hellre som vanligt i morgon, på fredag & på lördag. Träning ska faktiskt vara skoj och det senaste har jag bara haft ångest för jag "borde" springa. Så om någon vill ha min startplats, let me know!

Det enda som känns lite negativt nu när jag väl bestämt mig är att jag antagligen kommer få en ny utmaning från Sofia! Men bring it Soffi, jag är taggad på en ny prövning!

Och jag tror jag har en ny Celsius-favorit! Om ni inte har testat att klunka en sån där burk innan träning - gör det! De är goda OCH man får bra med energi!

// Jonna

 

Kul att stå på bandet!

Celsius - jordgubb/kiwi

 


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag ÄLSKAR Celciusen!

Men TACK för att du tog upp det med den, för jag kom på nu då, att jag inte alls beräknat den i min kostdagbok och jag brukar träna det första jag gör när jag stiger upp (eller ja, åkt till gymet då) och då brukar jag dricka 2 celcius. en före o en efter!! :O

Insåg ju just att det är 4g kolisar TILL/dag som jag missat lägga in! :(

Grejen e den att jag jobbar ju på gymet o får dricka de gratis, så, så länge jag jobbat här så har jag det som rutin att riva av ett snabbpass innan jag öppnar gymet på morgonen och druckit celcius varje morgon!! Jag vet inte om det bara e i tanken eller om jag skulle klara av att träna lika bra utan den?

Visst, ok, det e 2 g kolisar om jag iaf halverar det till EN/dag, men jaa...

Jag gillar dock bara de kolsyrade (fast inte cola) smakerna. Och kan inte dricka Jordgubb/kiwi då jag e allergisk mot kiwi och det börjar klia i halsen om jag dricker den märkte jag!! :O

2012-05-10 @ 07:51:35
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0