Fredagsmys

Jag är hos mamma för fredagsmys med familjen. Det känns riktigt skönt att efter en ganska stressig dag på jobbet bara sätta sig ner vid ett dukat bord och få slappna av. Mamma & Janne hade fixat världens buffé; grillat kött, spett med korv, champinjoner, lök, halloumiost, blomkål- & spenatgratäng, sallad, fetaost, grillade majskolvar, b-sås, andra såser... Som LCHFare kunde jag äta nästan allt, jag är så tacksam mot min fina omgivning som gör livet lätt för mig. Sen är det ju fredag så ett, två kanske till och med tre glas kallt cola light fick det bli till maten...

Vad unnar ni er på fredagskvällen?

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

Mums!

Och allt blir så mycket lättare med en omgivning som stöttar så bra =)

2012-05-05 @ 09:30:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0