Live from the sun

I skrivande stund sitter jag vid poolen, med solhatten på huvudet och solen rakt ovanför mig från klarblå himmel. Jag tror inte det är så svårt att förstå att det känns fruktansvärt tråkigt att vi ska lämna detta härliga imorgon. En tröstande tanke är att det förhoppningsvis bara är några veckor innan jag är tillbaka igen!

Så, imorgon är man tillbaka hemma i vardagen och rutinerna. Jag ska nog lägga upp kosten som så att på veckorna är det VLC (=very low carb) men på helgerna kan man "unna" sig lite mer, så som nötter, mörk choklad, nån LCHF-efterrätt osv. Det är faktiskt lätt att hålla ett lågt kolhydratsintag; ägg (+ibland bacon) till frukost, kyckling/kött + sallad till lunch och middag, nån celsius innan träning och en babybel om man blir hungrig emellan målen. Jag har inte speciellt svårt av att äta samma mat många dagar i rad, speciellt om man vet att helgen aldrig är så långt borta och då kan man lyxa till det.

Ska fortsätta vara hård med träning; en timmas träning om dagen (promenix, gymmet what so ever). Vill man må bra och snygga till sig lite är det all in och inget annat som gäller, nu kör vi!

Soliga kraaamar
/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0