Lördag

Vet inte vad det har varit med mig denna vecka men jag har fått slääääpa mig upp från sängen (..eller ner från sängen säger man kanske när man har loft?) på morgonen. Samma sak idag. Men det är i alla fall lite lättare att vakna när man har en fantastisk dag framför sig. Nu sitter jag och äter en energirik frukost bestående av hallon & jordgubbar med riven kokos och dricker en kopp kaffe. Jag ska strax åka iväg till badhuset och genomföra 4:e träningstimman i veckans utmaning. Om vi inte hade utmanat varandra med just träning kan jag lova er att jag hade legat kvar i sängen några timmar idag, känner inte alls för att hoppa ner i bassängen egentligen, men är man utmanad så är man!

Efter det väntar tjejdag med mina två systrar och min mamma som avrundas med middag på stan ikväll - tror att den här dagen så småningom kan bli hur bra som helst..

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Herregud vad du är duktig!! Ska bli så mysigt ikväll <3

Svar: Det var en toppendag <3 Love you!
NEJtillkolhydrater

2012-11-10 @ 10:52:10
Postat av: Johanna

Låter som en kalasdag ju! Jag hade iofs gärna simmat innan också. Tänk vad bra det kommer kännas när du står där i duschen efteråt och är KLAR! :)

Förresten, jag ÄLSKAR koppen! Fantastiskt fint (älskar blommigt..)

Svar: Det är så härligt att få pepp här, tack snälla du! Det kändes faktiskt riktigt gött i kroppen när jag väl var klar :) Koppen är av märket Miljögården, de har riktigt mycket fint, och massa blommigt :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-10 @ 11:57:25
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0