Sista dagen på veckan

I söndags körde jag och Frida ett egenkomponerat pass på gymmet. Det är verkligen roligare att träna tillsammans med någon. Förutom när det är löpning som gäller - inte under några omständigheter att jag skulle springa jämte någon och småprata. För mig är det full fokus på andningen som gäller och hög musik i öronen ;)
 
Efter träningen åkte vi till stan och käkade lunch på Café Viskan. Frida tog deras LCHF-tallrik med kyckling och bacon och jag tog den med skagenröra. Det finns inte mycket annat att säga än att de har fantastiskt god mat där. Efterrätten kladdkakemuffins serverades hemma hos mig med en kopp kaffe. 
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Frida

Perfekt söndag :)

Svar: <3!
NEJtillkolhydrater

2012-11-24 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0