Dags att sova!

I helgen när jag styrde upp den kommande veckan bokade jag en massa träningspass (så som man alltid gör när man vill känna sig duktig ni vet). Igårkväll var jag på MRL och i morgon på eftermiddagen ska jag träna med en kompis efter jobbet. Jag säger det igen, att träna eller promenera är att umgås 2.0.

Jag såg nu att jag också fått plats på ett spinningpass i morgon bitti. Jag var typ reserv nr 40 på 30 platser när jag bokade så det kändes "safe" eller vad man ska säga. Jag bestämde mig då för att om jag fick en plats så var jag tvungen att gå. Det kändes då som att jag gjorde ett försök men att jag skulle slippa. Well, tji fick jag, nu är det bara att pallra sig dit. Jag vet ju trots allt att jag kommer vara så jäkla stolt över mig själv om jag går på passet. Såg också att Sofia var ute och gick i morse, och då vill jag självklart inte vara sämre. Nu berättar jag ju också för er så att jag inte ska kunna tillåta mig själv att strunta i det i morgon bitti..

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Sofia

HEJA DIG! :)

2012-10-16 @ 22:29:16
URL: http://nejtillkolhydrater.se
Postat av: Sara Axelsson

Tack Jonna för supergod middag!!

Svar: Tack själv! Gott var det :) Och mysigt! :)
NEJtillkolhydrater

2012-10-16 @ 23:11:56
Postat av: Sara Björk

2,5 km från mig igår =)

Svar: Tack för det! :)
NEJtillkolhydrater

2012-10-17 @ 08:14:01
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0