Höstmys

Igår var det helt fantastiskt höstväder. På morgonen svor jag i för sig lite för det hade varit väldigt kallt på natten och jag fick börja min dag med att skrapa rutorna på bilen... Men det är väl bara att vänja sig, antar jag. Efter jobbet åkte jag hem och käkade några salamirullar med smör som mellanmål och sedan mötte jag upp Angelica för en timmas powerwalk. Jag stressar ju väldigt mycket, både på jobbet och privat, så för mig är promenader rena terapin. Frisk luft lugnar mina tankar och får mig att stressa av. Att dessutom ha finaste vännen jämte och lösa livets stora gåtor samtidigt är ju aldrig fel.
 
Efter rundan gick vi hem till Angelica där hon bjöd på kvällsmat, som jag skrev om igår. Fantastiskt god soppa! Kvällen avrundades sedan med Grey's Antaomy hemma i soffan med syster Frida. Ibland är livet rätt skönt och enkelt, trots allt.
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0