Jonna here we come!

Min lördag började med tre kokta ägg och lite läsning av "50 nyanser av honom" - spännande läsning kam jag lova! Passet på gymmet imorse var riktigt gött! Svettigt som sjutton & jag vet en som kommer ha grym träningsvärk imorgon... Först var det 45 min Indoor Walking och sen 45 minuter cirkelgym. Efteråt sa min vän Sofia "det är en så obeskrivlig känsla när man är klar!" och syftade på hur gött det känns i kroppen. Jag tycker inte alls den var obeskrivlig; svimfärdig skulle jag kalla den ;)

Nu är jag & Angelica på väg till Göteborg och hem till Jonna. Det här är ju sista dagen innan Paleo-veckorna drar igång så jag har packat med mig fetaost, parmesan, grok och en flaska rödtjut i väskan - här ska minsann frossas!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en supermysig kväll! :) Och njut av mejerierna! :D

2012-10-20 @ 16:12:02
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0