Söndag in my heart

Jag är ju hyffsat van vid att vakna på söndagar och vara bakis. Eller i alla fall seg i kroppen efter en fartfylld partykväll på lördagen. Men igår hade ju jag kvalitetshäng med Angie istället med god mat och film så jag vaknade rätt utvilad idag. Jag sov ut ordentligt och lagade sedan en brakfrukost; två stekta ägg, några skivor bacon och ljusa lchf-frallor. Blev en kopp kaffe till det och lite tända ljus. Sen satt jag i min ensamhet i min lilla lägenhet, njöt av livet, och tänkte att ibland är det rätt skönt med lugna helger. 
 
Eftermiddagen bjöd på mys hemma hos Jaqueline med hennes söta lilla Cornelia. Vi åkte till Café Orion innan och köpte med oss fika. En LCHF-kaka fick det bli till mig! Helgen avslutades med en köttbit, sallad och bea-sås. Jag erkänner, jag börjar tröttna nu....
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra/Dietandthecity

Helt chockad!!! LCHF-kak på fik, that would be the day, har inte hittat något sådant fik ;)!!!

Svar: Det sprider sig mer och mer så vi får hoppas att det finns på fler ställen sen! :)
NEJtillkolhydrater

2012-10-15 @ 19:56:07
URL: http://dietandthecity.wordpress.com
Postat av: Gallenstein

what are some good and popular websites for blogs???

2012-10-15 @ 21:02:26
URL: http://lorenaselvey.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0