Födelsedagsmiddag

 
Igår var jag och Moa på Café Viskan här i Borås och firade hennes födelsedag (en dag för tidigt). Jag tog en LCHF-tallrik med skagenröra och den är verkligen otroligt god. På Viskan har de även fika för oss NEJ-sägare! Efter en mysig stund med massa tjejsnack köpte vi med oss kaffe och varm choklad och promenerade hemåt i höstkylan.
 
Så det är alltså idag min fina, underbara vän Moa fyller år. Hon är även en trogen läsare av denna blogg så hon förtjänar ett GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN här. Jag har haft så mycket roliga och härliga stunder med dig sedan vi lärde känna varandra för herrans massa år sedan. Vi delar tusentals minnen och det bästa av allt är att vi har massa, massa år framför oss att fylla med nya.
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till Moa :)

2012-09-06 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0