Frukost, någon?

Det här serverades på frukostbuffén på hotellet jag bodde på i Helsingfors. FRUKOSTbuffén. Jag har absolut ingen emot de som väljer att äta socker och stärkelse, jag förstår att alla inte är beredda att sluta äta sötsaker, men alltså till frukost? Varför dukar ett hotell fram nån jäkla sockerkaka och flera sorters kex, till frukost?! Vill de att gästerna ska få en sockerchock det första de får på morgonen? Helt okej om det hade serverats som fika på förmiddagen men alla borde vi väl vara överens om att det här inte är en vidare bra frukost, oavsett om man är JA- eller NEJsägare?
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Inte klokt!! Kommer ihåg frukostbuffén jag upplevde i Danmark, wienerbröd, chokladbitar och annat var det MEST av. Haha

Svar: Ja det är ju helt galet verkligen! Förstår inte att folk kan äta sånt till frukost..
NEJtillkolhydrater

2012-09-26 @ 13:41:35
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0