Nöjd tjej 22

Jag kände mig faktiskt någorlunda utvilad när alarmet gick igång kvart över fem i morse. När klockan slog sju hade jag avverkat nästan 7 km OCH dagens pass av rut-akuten. Man blir så jäkla nöjd när man bara tar tag i sig själv och kör på! Den där tröskeln att komma över är hög men verkligen mödan värd! Jag var superhungrig efter morgonens träning så jag skippade periodiska fastan och käkade en macka med ost på till frukost. Min duktiga pappa (som nyligen konventerat till NEJ-sägare) hade bakat eget alldeles utsökt ljust LCHF-bröd  som jag fick några skivor av. Ska be honom om receptet och lägga upp här!
 
PS. Ny favvo-låt som jag hittade på Jonnas workout-lista på Spotify; "Flyger fritt" heter den! Riktigt skön att ha i lurarna på högsta volym.
 
/ Sofia
 
 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med ny musik i lurarna! Ni har inte fler tips på bra träningspeppmusik att bjuda på? Kanske en lista? :) Tack för en grym blogg!

Svar: Ja verkligen! Jonna har ju gjort en workout-lista på spotify, hon skrev om den för inte så länge sedan här men jag kan inte hitta inlägget... Ska be henne länka den igen! :) Tusen tack! // Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-09-10 @ 11:35:58
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0