Repeat

Kan börja med att meddela att det gick bra för Jonna! Jag smsade henne från morgonrundan och hon var på gymmet - duktiga, duktiga Jonna!!

Igår morse trodde jag att jag tog med mig det sista kycklingbröstet som lunchlåda, men när jag kom hem hittade jag två till i kylskåpet. Så det blev kyckling till middag igår & i matlådan idag (på kortet nedan ser ni min glädje över middagen igår....).

Det funkar riktigt bra det här med Zero Carbs men jag kan ju inte påstå att jag läääängtar efter matlådan på jobbet. Ikväll gör jag en laddning med biffar, nu räcker det med kyckling för ett tag.... Efter nästan sju kilometer powerwalk sitter jag nu och käkar frukost. Känner mig lite wild and crazy idag så det fick bli 4 ägg istället för 3. Var så jäkla hungrig!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0