Veckan som gick

Jag har lite dåligt samvete nu när jag skriver för det blev tyvärr en och annan kolhydrat i helgen.. Men det är väldigt svårt att hålla sig strikt när man får maten serverad i nästan en hel vecka. Visst, jag hade laddat upp med babybel och ölkorv, men det räcker inte alltid. Men det som har hänt har hänt och nu är jag taggad till tusen för att ta tag i livet igen! Har precis varit på gymmet och först kört en timme styrka med Hanna och sedan 40 minuter kondition på det. Känns så jäkla BRA! Nu ska jag ta en dusch och ta på mig myskläder sedan ska jag också göra köttfärs- & vitkålsröra och baka bröd (?) Jag och Sofia har inte pratat med varann sedan i början på veckan men great minds think alike I guess... 

För att Sofia inte ska behöva skämmas vill jag förresten klargöra att det var jag som la upp bilden på mitt minimellis på Instagram innan idag (se meddelandet jag fick från henne nedan..) Ni följer väl oss förresten? @nejtillkolhydrater! 

/ Jonna




Kommentarer
Postat av: Sofia

Känns inte alls bra att jag heter "Sofia Carlsson" på din mobil. Känner du så många Sofia att det finns risk att blanda ihop oss? Kan jag inte få heta något roligare?!?!?!

Svar: Haha, vad vill du heta då? Söffan? ;) "Sofia Carlsson" fyller ju sin funktion! Något som dock är lite dåligt är att du inte har någon bild när du ringer, det ska jag fixa!
NEJtillkolhydrater

2012-09-17 @ 20:48:25
Postat av: Frida

Haha, nu fick jag mig ett gott skratt ;)

2012-09-17 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0